Wednesday, January 23, 2013

Kembali Terjalin


Mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku. Alhamdulillah, dengan berkat doa ibu dan sokongan kawan-kawan, aku boleh jalani hidup seperti biasa meskipun itu terlalu sukar buat aku.

Ya Allah, izinkan aku kembali bahagia dengan insan yang pernah aku sayang suatu ketika dahulu. Dia yang pernah bahagiakan aku. Dia yang aku cari selama ini. Terima kasih ya Allah, sebab beri aku kesempatan lagi untuk menjaga orang yang aku pernah sayang, yang hilang lama dan kembali menjalani hubungan baik.

Dia – Seseorang yang pernah curi hati aku. Orang pertama yang berjaya menyentuh perasaanku meskipun waktu itu aku tak pernah tunjuk yang aku sayangkan dia. Dia yang ku cari selama ini meskipun mulutku tak bisa meluahkan pada orang. Penantian 4tahun berakhir, terima kasih ya Allah sebab temukan hati kami kembali. 4tahun aku pendam perasaan sayang aku kat dia. Terlalu sukar untuk aku gambarkan perasaan aku sekarang. Aku bersyukur dengan apa yang ada depan mata aku.

Tak mungkin kita berbalik
 pada masa lalu tapi masa lalu
 yang bisa buatkan kita seperti dulu.
 Terima kasih 08-08-2008.
 Segala kenangan tersemat disitu.

2 comments:

MrsAna Papadom said...

alhamdulilah..semoga bahagia sayang... follow blog ana yang baru ehh..
http://callmebambam.blogspot.com

nurul syahira said...

bgus laa.tumpang bhgia ...=)